|
|
|
Képzettségek
A legtöbb szerepjátékban a karaktereknek lehetőségük nyílik arra, hogy Kasztjukból fakadó tudásuk mellé még újabbakat tanuljanak. A Kaszttól nem függő, mindenki által elsajátítható képességeket és tudományokat nevezzük Képzettségeknek. A M.A.G.U.S. Képzettségrendszere támogatja a játékosok azon törekvését, hogy egyedi, a hasonló kasztúaktól különbö... |
2008-01-19 20:13:00 |
|
|
|
|
|
|
Egyéb kasztok
Papok
ADRON-PAP
Adron a pyarroni pantheon legtitokzatosabb tagja, a fény és mágia ura. Hatalmát kevesen ismerik, a beavatottak azonban tudják, Pyarron legbőkezűbb istenének szolgáivá, ynevi képviselőivé lettek. Adron kevés figyelmet szentel az egyszerű halandóknak, papjainak sorsa ellenben mindennél jobban foglalkoztatja. Ritkán avatkozik a... |
|
2007-10-22 17:16:43 |
|
|
|
|
|
|
...13
A varázshasználó főkaszt mindazon alkasztok összefoglaló csoportja, melyeknek tagjai valamely formában - de saját erőből, és nem valamely isten által - használják a mágiát, a mágiának is a Világegyetem törvényszerűségein alapuló vállfaját. Némelyek közülük értik tudományuk belső törvényeit, ám a legtöbben csak azzal vannak tisztában, mit s hogyan kell tenniük azért, hog... |
2007-09-04 18:10:27 |
|
|
|
|
|
|
A játszható fajok
Ynev világán nem csupán emberek - más értelmes fajok is élnek. Kalandozó azonban csak némelyikből válhat. Mindazon szabályok, melyek a kötet egyéb részeiben ismertetésre kerülnek, elsősorban az emberfajhoz tartozó kalandozókra vonatkoznak - jelen fejezet tárgyalja a más fajú karakterek lehetőségeit.
A M.A.G.U.S. csak humanoid fajú lénnyel enged já... |
|
2007-06-27 20:12:36 |
|
|
|
|